Code Oranje? Of toch Brandweer Rood?
Vandaag was het code Oranje en zijn de leerlingen en leerkrachten basisschool De Akker in Sleen vroeg begonnen. Om acht uur was het nog prima te doen in de klassen.... Heerlijk rustig aan het werk, veel drinken en mooi binnen.
Tussen de middag bleef bijna iedereen over en stond de midden/bovenbouw om 13.00 uur klaar voor een heerlijke koele verrassing! De tankautospuit van Brandweer Sleen kwam voor rijden en was gevuld met ruim 3000 liter heerlijk koel water. Wat was het een feest!

Bakken water werden gevuld en over elkaar heen gegooid, waterpistolen maakten overuren en de temperatuur daalde ineens heel wat graden......

Een weldadige verfrissing! Na drie kwartier was het water op en ontvingen Tom en Jeffrey van de brandweer een groot applaus van alle kinderen.

Bedankt voor jullie frisse bezoek!